loading...
مرجع بزرگ ادیت پی ای اس پلی | PES PLAY
Reza Nasr بازدید : 877 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (2)


رفع همه مشکلات PES 2014 (بخش دوم)

نوع : آموزش / Pes 2014


اپدیت نرم افزاری سخت افزار ها

اپدیت نرم افزاری سخت افزار هابرای اجرای بهتر بازی PES 2014 بهتر است نسخه های نرم افزار مربوط به کارت گرافیک،کارت صدا ، و دیگر سخت افزارها را به آخرین ورژن منتشر شده رسمی اپدیت کنید.



مشکل تند یا کند شدن بازی برای پردازنده های AMD

اگر در زمان اجرای بازی PES 2014 مشکل تند شدن یا کند شدن بازی را داشتید و اگر پردازنده شما AMD DUAL-CORE است ، توصیه میکنیم که AMD Dual-Core Optimizer را دانلود و استفاده کنید .

همچنین اگر شما از پردازنده AMD FX میکنید و در حین بازی صفحه آبی ، کرش و فریز شدن اتفاق می افتد احتمال زیاد مشکل شما از بایوس مادربُرد است . شما باید مادربورد خود را به اخرین نسخه اپدیت کنید و میتوانید از AMD Acknowledge Center به اخرین نسخه اپدیت نرم افزاری خود دسترسی پیدا کنید و چنانچه در لیست ارائه شد سخت افزار شما موجود نبود باید از سایت رسمی اش دریافت و نصب کنید .


اشکال آنتی ویروس ها از فایل های بازی PES 2014

چنانچه هنگان نصب بازی و یا در حین بازی انتی ویروس شما اشکالی از فایل های بازی میگیرد میتوانید کارهای زیر را انجام دهید :

۱ – آنتی ویروس و یا فایروال خود را اپدیت کنید

۲ – بازی PES 2014 را به لیست قبولی های آنتی ویروس و یا فایروال خود اضافه کنید

۳ – آنتی ویروس یا فایروال مورد استفاده را دوباره نصب کنید

۴ – و اگر هنوز مشکل شما حل نشده در موقع نصب یا بازی آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید سپس پس از پایان کار حتما دوباره فعال سازی کنید .


مشکلات نسخه های DirectX با بازی PES 2014 :

خراب بودن DirextX میتواند منشا بسیاری از مشکلات برای بازی کردن باشد . شما برای رفع مشکل اگر از سوی DirectX باشد باید این نرم افزار را به آخرین ورژنش اپدیت کنید .شما میتوانید از Windows XPWindows Vista and Windows 7آخرین نسخه ان را دریافت کنید .



مشکل سیاه/سفید شدن دسکتاپ در حین انجام بازی :

بر روی بازی کلیک کرده و از طریق ” Run as Administrator ” اجرا کنید و یا بازی را به صورت compatibility with Windows XP SP3 اجرا کنید

همچنین اگر مشکل حل شد در تنظیمات گرافیک و یا قدرت صدای بازی را تغییر دهید .

همچنین کسانی که از کارت گرافیک NVidia استفاده میکنند به قسمت NVidia control بروند و مطمئن باشند که تیک game.exe در ان خورده شده است و همچنین GPU را از حالت اتوماتیک خارج کنند .



خطا در پخش صدای بازی،کم بودن صدا،قطع و وصل صدا :

گاهی نیز پیش می آید که صدای بازی به خوبی کار نمیکند و دارای اشکالاتی میشود که برای رفع آن در ابتدا اخرین نسخه DirectX را در اولین قدم بگیرید و نصب کنید .سپس میتوانید کارت صدا خود را به اخرین ورژن اپدیت کنید .

همچنین آنهایی که از کارت صدا Realtek استفاده میکنند با طی کردن این مسیر در قسمت کنترل این برنامه (Manager>Properties>Advanced Settings) میتوانند بر اساس تمایل خود کیفیت صدا را بالا و پایین کنند .

این مورد را هم تست کنید و وضعیت صدا ویندوز خود را از حالت Stereo تغییر دهید و در اخر اگر هیچکدام از موارد بالا مشکلتان را حل نکرد ، کارت صدای خود را حذف کنید و سیستم را ریستارت دهید سپس دوباره نصب کنید(در اکثر موارد با این کار مشکل حل میشود)

راستی چک کردن کابل های صدا را که در مرحله اول باید انجام دهید یک وقت فراموش نکنید !


رور The Application failed to initialize properly (0xc000007b). Click Ok to terminate یا Visual 2005, 2008 و ۲۰۱۰ Run Time Error

برای حل این مشکل باید علاوه بر نصب بودن نرم افزار های پایه ای نظیر کارت صدا و گرافیک و مادربورد باید اخرین اپدیت DirectX یا NVidia PhysX و Microsoft Visual C++ را داشته باشید


وب سایت رسمی برای دانلود درایو کارت صدا

وب سایت رسمی برای دانلود درایو مادربورد

وب سایت رسمی برای دانلود درایو کارت گرافیک

همچنین برای دانلود اخرین نسخه Microsoft Visual C++ اگر ویندوز شما ۳۲بیت است اینجا و اگر ۶۴ بیت هست اینجاکلیک کنید .








ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط جواد دی جی در تاریخ 1393/02/09 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه ممنون

این نظر توسط صادق گودرزی در تاریخ 1393/02/09 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سایت خوبی داری جز نظر دادن دیگه کاری نمی تونم کنم کسایی که مییاید مفت و بهترین ادیت هارو یا اخبار رو دان یا می خونید بابا نظر دادن پولی نیست ومدیر سایت دلگرم کنید نظر بدیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت پی ای اس پلی تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال ایران و جهان و ادیت گیم پی ای اس برای دوستداران این ورزش محبوب. تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی و ادیت های جدید را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم. با ما باشید تا لذت فوتبال را در دنیای مجازی و زندگی آنلاین خود نیز تجربه کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از بخش اخبار دنیای فوتبال راضی هستید؟
    آیا از عمل کرد این سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 256
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 800
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 12,962
  • بازدید کلی : 196,048