loading...
مرجع بزرگ ادیت پی ای اس پلی | PES PLAY
Reza Nasr بازدید : 659 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (3)


فیس پک تیم ملی پرو

حجم : 8 مگابایت

نوع بازی : Pes 2014


Facepack including:

ACarrillo, Acasiete, Cruzado, Farfan, Guerrero, Vargas, Yotun, Zambrano


دانلود از لینک اول

دانلود از لینک اول

دانلود از لینک دوم

دانلود از لینک دوم

دانلود از لینک سوم

دانلود از لینک سوم


خزارش خرابی لینک

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا نصر در تاریخ 1393/11/23 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز من مدیر سایت هستم به تازگی این سایت رو هک کردن و من نمی توانم سایت رو بروز کنم برای ادیت پی ای اس خود به این سایت مراجعه کنید
و ادیت های جدید به این سایت می ایند

http://fptools.rzb.com/

این نظر توسط رضا نصر در تاریخ 1393/04/17 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز من مدیر سایت هستم به تازگی این سایت رو هک کردن و من نمی توانم سایت رو بروز کنم برای ادیت پی ای اس خود به این سایت مراجعه کنید
و ادیت های جدید به این سایت می ایند

www.clubpes.rozblog.ir

این نظر توسط وحید در تاریخ 1393/03/08 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

بابا چرا همه مطالبت قدیمیه من هر وقت میام تو سایتت میبینم ادیت های قدیمی گزاشتی
پاسخ : شاید برای تو قدیمی باشه ولی برای بعضی ها جدید هست صفحه های دیگه سایت نگاه کن


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت پی ای اس پلی تلاش دارد پنجره‌ای باشد به تمامی وقایع مهم فوتبال ایران و جهان و ادیت گیم پی ای اس برای دوستداران این ورزش محبوب. تلاش ما این خواهد بود که تمامی رخدادهای فوتبالی و ادیت های جدید را از طریق این سایت به نحوی جذاب به کاربران ارائه دهیم. با ما باشید تا لذت فوتبال را در دنیای مجازی و زندگی آنلاین خود نیز تجربه کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از بخش اخبار دنیای فوتبال راضی هستید؟
    آیا از عمل کرد این سایت راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 132
  • کل نظرات : 256
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 799
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 146
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 898
  • بازدید سال : 11,675
  • بازدید کلی : 194,761